Logo

Rēķinu saņemšana, skaitītāju rādījumu noziņošana Bill.me vietnē

Datums: 10.10.2022.

Turpinot SIA "Rūjienas siltums” pakalpojumu kvalitātes attīstību, informējam, ka turpmāk nodot skaitītāju rādījumus elektroniski un rēķinus saņemt ir iespējams tiešsaistes norēķinu vietnē Bill.me.

Bill.me ir viens no efektīvākajiem un drošākajiem rīkiem, kas nodrošina ātru un ērtu rēķinu un informācijas apmaiņu. Izmantojot šo vietni, ir pieejamas tādas iespējas un priekšrocības kā:
> Skaitītāju rādījumu nodošana;
> Rēķinu saņemšana, pārskats un arhīvs;
> Rēķinu apmaksa;
> Operatīva saziņa ar SIA Rūjienas siltums;
> Bill.me mobilā lietotne.

Vairāk informācijas par Bill.me platformas priekšrocībām un pakalpojumiem Jūs varat atrast tīmekļa vietnē http://www.bill.me

Visi klienti, kuri jau izmanto savu e-pastu ikmēneša rēķinu saņemšanai un saziņai ar SIA Rūjienas siltums, tuvākajā laikā saņems reģistrācijas saiti savā e-pastā.

Klientus, kuri pašreiz neizmanto e-pastu saziņai ar SIA Rūjienas siltums, aicinām uz e-pasta adresi info@rujienassiltums.lv iesūtīt šādu informāciju: vārds, uzvārds, īpašuma adrese.

Reģistrācija, rēķinu saņemšana un rādījumu nodošana vietnē ir BEZ MAKSAS.


Populārākie jautājumi un atbildes par bill.me


Vai reģistrācija Bill.me vietnē ir obligāta?
Uzņēmums nodrošina rēķinu nosūtīšanu klientiem divos veidos - papīra formātā un elektroniski Bill.me vietnē:
Ja klients ir norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā epastā saņems paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu, ir jāpieslēdzas Bill.me vietnei.
Atbilstoši iepriekšminētajam – ja klients vēlas saņemt rēķinu elektroniski, tad reģistrācija Bill.me vietnē ir obligāta.

Vai rēķina apmaksa Bill.me vietnē ir obligāta?
Klients var izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
Bill.me vietnē, apmaksājot rēķinu manuāli vai izvēloties automātisko apmaksu – tiek piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
Informējam, ka saglabātas iespējas veikt maksājumus par saņemtajiem pakalpojumiem iepriekšējā kārtībā, pēc ierastā tarifa ( internetbanka u.c.)

Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek norādīta zem rēķina summas?
Bill.me informatīvi norāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks piemērota tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet Bill.me vietnē.

Bill.me vietnē man uzrādās tikai rēķina summa – kur es varu apskatīt rēķinu pdf formātā?
Lai apskatītu un lejupielādētu rēķinu pdf formātā, atveriet sadaļu Pārskats – Neapmaksātie rēķini  un izvēlieties „Lejupielādēt”. Gadījumā, ja iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķinu arhīvs”. Rēķinu ir iespējams apksatīt - lejupielādējot.

Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks?
Lai objekta īriekam būtu pieeja rēķiniem un skaitītājiem, dzīvokļa īpašniekam ir iespējams īrnieku pievienot savā personīgajā Bill.me profilā - sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot pogu „Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju.

Kā iesniegt skaitītāju rādījumus Bill.me vietnē?
Skaitītāju rādījumus var iesniegt tikai reģistrētie lietotāji pakalpojuma sniedzēja noteiktajā periodā.
Lai iesniegt skaitītāju rādījumus:
  1. Izvēlieties sadaļu "Skaitītāji";
  2. Izvēlieties savu adresi un atbilstošo skaitītāju;
  3. Ievadiet skaitītāju rādījumus;
  4. Uzklikšķiniet uz bultiņas, lai saglabātu ievadītos rādījumus.
Ievadītos rādījumus, varat rediģēt visā iesniegšanas perioda garumā.

Ir vēl papildus jautājumi?
Ceram, ka mūsu sagatavotās atbildes uz Jūsu jautājumiem palīdzēja izprast jauno norēķinu platformu Bill.me un tās piedāvātās iespējas.
Taču, ja rodas vēl papildus jautājumi - atrast atbildi var šeit - https://www.bill.me/lv/faq. Pēc reģistrācijas papildus atbildes atradīsiet savā profilā sadaļā “Palīdzība”.
Vai arī sazinaties ar Bill.me klientu atbalsta nodaļu, rakstot support@bill.me vai zvanot +371 66905690

 

Uz augšu